طبیعت ایران زیر چرخ آفرود بازان


خوشحالم که منابع طبیعی دشت شگایگ تأیید شده است. آنها با حضور بخشدار و رئیس منطقه بار ، تمام جاده های منتهی به میدان را مسدود کردند تا بیانیه فرد را اجرا کنند. به محض دیدن محل شوکه شدم. گفتم چرا جاده ها را با کامیون می بندید و آسیب می بینید؟ آژانس حفاظت از …

طبیعت ایران زیر چرخ آفرود بازان https://dana-news.ir/2021/05/08/طبیعت-ایران-زیر-چرخ-آفرود-بازان/ دانا نیوز Sat, 08 May 2021 07:28:07 0000 عمومی https://dana-news.ir/2021/05/08/طبیعت-ایران-زیر-چرخ-آفرود-بازان/ خوشحالم که منابع طبیعی دشت شگایگ تأیید شده است. آنها با حضور بخشدار و رئیس منطقه بار ، تمام جاده های منتهی به میدان را مسدود کردند تا بیانیه فرد را اجرا کنند. به محض دیدن محل شوکه شدم. گفتم چرا جاده ها را با کامیون می بندید و آسیب می بینید؟ آژانس حفاظت از …

خوشحالم که منابع طبیعی دشت شگایگ تأیید شده است. آنها با حضور بخشدار و رئیس منطقه بار ، تمام جاده های منتهی به میدان را مسدود کردند تا بیانیه فرد را اجرا کنند. به محض دیدن محل شوکه شدم. گفتم چرا جاده ها را با کامیون می بندید و آسیب می بینید؟ آژانس حفاظت از محیط زیست می گوید قدرت آن به عموم مردم و بازیگران حمله کننده نخواهد رسید. ما هر کاری می کنیم ، آنها انجام می دهند. همه راه ها را بستند. حدود ساعت 3 بعد از ظهر مشخص شد که یک مرد لجباز با جیب در مقابل همه مقامات کمی قد بلندتر از ورودی های بسته است. او به دشت شگیگ سفر کرد و در کوهستان در جاده قدیمی ناپدید شد. رفتار او گاهی شبیه یک سارق مسلح و قلدر بود که هر کسی را در مقابل مردم و پلیس تهدید می کرد! هر چقدر مسئولین جیغ و فریاد می کشیدند ، جنایتکار به راه خود ادامه داد. این بندگان خدا نمی توانستند کاری انجام دهند زیرا راه را بستند و نمی توانستند مهاجم را تعقیب کنند.

گروهی با قربانی کردن اتومبیل های لوکس خود برای فرار از پلیس ، ایران را شرمنده می کنند. طبیعت داروهای تب بر خطرناک تر و مخرب تر از شکارچیان است. در اوایل بهار ، آنها گیاهان را خرد می کنند ، حیوانات موجود در جاده را می کشند ، خاک را در حساس ترین اکوسیستم ها کشت می کنند و در مناطق تمیز نفوذ می کنند و راه های جدیدی را برای مناطق آسیب پذیر باز می کنند. ورود اتومبیل ها به این مناطق آرامش حیات وحش را بر هم می زند و مشخص نیست که چه تخلفات دیگری در جاده خارج رخ خواهد داد.

افراد خارجی دو نوع اکوسیستم احساسی را ترجیح می دهند. یکی بیابان دور افتاده و دیگری رشته کوه ، گاهی اوقات با موتورسیکلت هایی به اندازه توچال و آلوند.

منشأ این نوع گردشگری یک نگاه فرهنگی ناموفق است ، که سالها تفریح ​​جوانان شهری را به محله های شمالی و اخیراً به کشورهای خارجی محدود کرده است. فعالان خارجی به دو گروه تقسیم می شوند: گروه اول رانندگان حرفه ای و افراد باهوشی هستند كه به جوانان و ثروتمندان كمك می كنند تا از پلیس و نیروی انتظامی فاصله بگیرند و مبالغ زیادی از مشتری های خود را بگیرند. ، بدون ویزا و هزینه بالای سفر به خارج از کشور. گروه دوم متشکل از کودکان مرفه از همه اقشار است. وجه اشتراک این دو گروه عدم مسئولیت در قبال زمینی است که سالها به دلیل عدم حاکمیت مناسب غارت شده است. در نتیجه ، خاک غبارآلود ، آب هدر می رود و بقیه با زباله پر می شود.

افرودیت را نمی توان نادیده گرفت ، باید بر افرودیت اداره شود. برخی از آنها رانندگان شریفی هستند که گاه خدمات لازم را برای نجات کوهها و اطفا حریق ارائه می دهند. در اسرع وقت سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگلها و مناطق جنگلی باید به دلیل رانندگی به مناطق غیرمجاز با نامه به پلیس راهبر به شدت مجازات شوند. افراد معتمد و مقامات محلی و منابع طبیعی می توانند جریمه هایی را برای اسناد عمومی اعمال کنند. علاوه بر جریمه های اضطراری ، محاکمه مسئولان نیز مهم است.

ایجاد یک منطقه ورزشی در فضای باز در هر ایالت مهم است تا بازیکنان آفرود بتوانند در مناطق پولی لذت ببرند و تمرین کنند. منطقه انتخاب شده باید به درستی انتخاب شود و انتخاب مناطق مجاز با حداقل آسیب به حیوانات و گیاهان براساس ارزیابی محیطی باشد. امیدوارم که مسئولان این مشکل را جدی بگیرند و قبل از کنترل نشدن آن مانند موتورسیکلت ها راه حلی پیدا کنند.

* استاد زیست شناسی در دانشگاه تهران


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 0:42 ] [ نوشین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]