آتش در ارتفاعات دشتستان ادامه دارد /زمان پایان حریق قابل پیش‌بینی نیست


ایسانا / بوشر مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: “ما از تمام ظرفیت های سازمانی و عمومی برای کنترل آتش سوزی هایی که از صبح در شهر داعش بیداد می کند استفاده می کنیم.” گللامزا منتظری در مصاحبه با ISN به ENA گفت که حوالی ساعت 6 عصر امروز آتش سوزی در …

آتش در ارتفاعات دشتستان ادامه دارد /زمان پایان حریق قابل پیش‌بینی نیست https://dana-news.ir/2021/05/08/آتش-در-ارتفاعات-دشتستان-ادامه-دارد-زما/ دانا نیوز Sat, 08 May 2021 18:11:19 0000 اجتماعی https://dana-news.ir/2021/05/08/آتش-در-ارتفاعات-دشتستان-ادامه-دارد-زما/ ایسانا / بوشر مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: “ما از تمام ظرفیت های سازمانی و عمومی برای کنترل آتش سوزی هایی که از صبح در شهر داعش بیداد می کند استفاده می کنیم.” گللامزا منتظری در مصاحبه با ISN به ENA گفت که حوالی ساعت 6 عصر امروز آتش سوزی در …

ایسانا / بوشر مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: “ما از تمام ظرفیت های سازمانی و عمومی برای کنترل آتش سوزی هایی که از صبح در شهر داعش بیداد می کند استفاده می کنیم.”

گللامزا منتظری در مصاحبه با ISN به ENA گفت که حوالی ساعت 6 عصر امروز آتش سوزی در ارتفاع “لرده” در قسمت شرقی بوسراجان رخ داد. در مرحله اول ، نیروهای مردم و نیروهای اداره منابع طبیعی دششتات وارد عمل شدند و بتدریج از شهرهای دیگر فراخوانده شدند.

ارسال هلی کوپتر به منطقه

وی با استناد به طبیعت کوهستانی و صعب العبور منطقه افزود: “در حال حاضر بیش از 50 نیرو در بالای کوه و بسیاری دیگر در دامنه کوه مستقر شده اند.” هلی کوپترها فراخوانده می شوند و ما نیروها و هلی کوپترها را به مناطق بالاتر اعزام می کنیم.

منتطری با استناد به شرایط خاص منطقه برای به تأخیر انداختن کار و تشدید آتش سوزی ، گفت: موقعیت جغرافیایی منطقه بیش از هزار متر ارتفاع ، شیب دار و نسبتاً متراکم است. چرا و پوشش گیاهی جنگل (معمولاً درختان بادام) مهار آتش را دشوار می کند ، اما با کمک شرکا و همچنین جوامع محلی و نیروهای اساسی می توان به تدریج آتش را کنترل کرد.

پایان آتش غیر قابل پیش بینی است

مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت حوضه استان بوشر گفت که اگرچه در حال حاضر زمان دقیق آتش نشانی مشخص نشده است ، اما ارزیابی شدت آتش سوزی در حال انجام است و میزان خسارت در این کشور ارزیابی می شود. ساعتهای آینده

وی افزود: “در حال حاضر از تمام قابلیت ها استفاده می شود. خوشبختانه همکاری جامعه محلی نیز بهبود یافته است. تمام نیروهای اداره منابع طبیعی نیز به منطقه فراخوانده شدند و عمدتا در آنجا حضور داشتند.

دلایل انسانی در آتش سوزی

به گفته گللامرضا منتظری هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است اما ارزیابی های اولیه نشان می دهد که علت آتش سوزی مشخص شده و علت آتش سوزی مشخص شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: نیروهای عملیاتی و اداری این سازمان در حال حاضر در منطقه فعالیت می كنند و بعید به نظر می رسد كه عملیات در این سطح نسبتاً بالا به اتمام برسد. این عملیات به موقع و به طور مداوم ادامه خواهد داشت و امیدواریم در ساعات آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

به گزارش دانا نیوز ، لرده ، روستایی کوهستانی در دامنه کوه های گیسکان در شمال شرقی بوراجان ، گیاهی گرمسیری و مناسب زمستان است. هر ساله که گرما فرا می رسد و غفلت تعداد کمی از بازدیدکنندگان شاهد آتش سوزی عظیم در این خانه های غنی و تمیز هستیم.

انتهای پیام


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 0:06 ] [ نوشین ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]